loading...

لبخند و تلخند|عکس|کلیپ|متن|آهنگ

ورزش, خوش هیکل شدن, تناسب اندام, کوچک کردن شکم ,درازونشست ,شکم صاف, ورزش مناسب,

آخرین ارسال های انجمن
مهناز بازدید : 476 شنبه 06 دي 1393 نظرات (3)

 

 

 

 

 

 

بزرگی شکم

قدیم‌ ها، چاق بودن و شکم بزرگ داشتن نشانه ‌ای بود از اعیان و اشراف بودن. اما این روزها دیگر کسی اضافه وزن را دوست ندارد و بیشتر آدم‌ ها ترجیح می‌ دهند این جمله را از دیگران بشنوند که: " خوش به حال ‌ات، چه هیکل خوبی داری! " خوش ‌هیکل بودن این روزها مترادف شده است با باریک ‌اندام بودن و شکمی برآمده نداشتن.

این مطلب از هفته نامه سلامت، شما را با 15 تمرین ورزشی آشنا می ‌کند که انجام روزانه ی آن ها می ‌تواند شما را به همین معنا خوش ‌هیکل‌ تر کند.


1-
روی یک صندلی دسته‌ دار بنشینید.

ساعد دست ‌های تان را روی دسته صندلی بگذارید. ران ‌های ‌تان را به هم بچسبانید و سعی کنید پاهای ‌تان را حداقل 6 سانتی‌ متر از سطح زمین بالاتر بیاورید.

10
ثانیه در این وضعیت بمانید و دوباره به حالت اول برگردید.

شما باید این حرکت را از 5 مرتبه در روز شروع کنید و کم‌ کم به 20 مرتبه در روز برسانید.

2-
روی یک بالش به پشت دراز بکشید.

دستان خود را در امتداد بدن‌ تان قرار دهید و پاهای ‌تان را به هم بچسبانید. حالا سعی کنید که بدون استفاده از دست، پاهای تان را 15 تا 20 سانتی ‌متر بالا بیاورید و حداقل 5 ثانیه در این وضعیت بمانید. این حرکت هم می ‌تواند از 5 مرتبه در روز شروع ‌شود و به 20 تا 25 مرتبه هم برسد.

3-
وقتی پیاده‌ روی می ‌کنید، هنگام راه رفتن بدن خودتان را به سمت چپ و راست متمایل کنید.

با این کار، هم شکم‌ تان آب می ‌شود و هم پهلوهای‌ تان.

4-
از حلقه‌ های ورزشی برای کوچک شدن شکم ‌تان استفاده کنید.

شما می ‌توانید در ابتدای کار، تنها روزی 2 دقیقه یا 50 بار حلقه بزنید و به مرور زمان حلقه زدن را تا 30 دقیقه هم ادامه دهید.

 

 

 

 

5-
دراز و نشست یکی از موثرترین و ساده ‌ترین ورزش‌ هایی است که می ‌تواند شکم را کوچک کند.


پس به پشت روی زمین دراز بکشید. دست‌ های‌ تان را پشت گردن خود گره بزنید و هر چند بار که می‌ توانید حرکت دراز و نشست را تکرار کنید و در روزهای بعد، دفعات تکرار حرکت را افزایش دهید.

6-
هنگام پیاده ‌روی، ضربه‌ های سبک و آرامی را با انگشتان دست به شکم ‌تان وارد کنید.

این جوری تحرک ماهیچه‌ های شکم خود را افزایش می ‌دهید و باعث می ‌شوید که آن ها چربی بیشتری بسوزانند.

7-
به پشت دراز بکشید.

یک بالش کوچک زیر پاشنه پاهای‌ تان قرار دهید و دست‌ های‌ تان را در راستای پهلو‌های ‌تان روی زمین بگذارید. دو دمبل نیم تا دو کیلویی در دست بگیرید و سپس دست‌ های تان را به صورت صاف 10 سانتی ‌متر از سطح زمین بالا بیاورید. 10 ثانیه در این حالت بمانید، 5 ثانیه استراحت کنید و این حرکت را حداقل 7 بار در روز انجام دهید.

8-
همان‌ طور که نشسته ‌اید و مشغول کارهای روزمره ‌تان(مثلا تماشای تلویزیون) هستید، با کف دست خیلی آهسته به شکم خود ضربه بزنید.

9 -
طناب زدن هم برای کوچک کردن شکم بسیار مفید است، به شرطی که شما حداقل روزی 50 مرتبه طناب بزنید.

 

 

 

 

10-
زیاد یک جا ننشینید.

نشستن طولانی ‌مدت باعث چاق شدن افراد می ‌شود و این چاقی ‌ها هم بیشتر در ناحیه ران پا و شکم رخ می ‌دهد. شاید به همین خاطر باشد که بیشتر رانندگان شکم بزرگی دارند.

11-
سر پا بایستید.

دو دمبل نیم تا دو کیلویی دست ‌تان بگیرید و دست ‌های‌ تان را به حالت عمود با بدن ‌تان قرار دهید. حدود 20 ثانیه در این حالت بمانید و بعد از 10 ثانیه استراحت این حرکت را دوباره انجام دهید. برای هر چه زودتر آب شدن شکم‌ تان باید این حرکت را حداقل روزی 15 مرتبه انجام دهید و به مرور آن را به 30 مرتبه در روز هم برسانید.

12-
در طول روز شکم‌ بندهای سفت و محکم را دور شکم خود ببندید.

13-
سر پا بایستید.

دست ‌های‌ تان را کاملا از هم باز کنید و یک پای ‌تان را از روی زمین بردارید و بدن ‌تان را به سمت جلو و پای بلند شده ‌تان را به سمت عقب متمایل کنید. چند ثانیه در این وضعیت بمانید و در هر مرتبه تکرار، پای بلند شده‌ تان را جا به‌ جا کنید.

14-
به پشت دراز بکشید.دستان خود را پشت سرتان قلاب کنید و کمی سر و شانه‌ های ‌تان را به سمت جلو متمایل کنید.

این حرکات را در حالی انجام دهید که پاهای ‌تان به صورت عمود با بدن‌ تان قرار دارند.

15-
به پشت دراز بکشید.

زانوهای ‌تان را کمی خم کنید.دست‌ های‌ تان را پشت گردن ‌تان قلاب کنید و سر و شانه‌ های‌ تان را تا وسط کمر به سمت جلو متمایل كنید.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهـARAMـلا در تاریخ 8 سال پیش و 16:29 دقیقه ارسال شده است

خب من الان چی میشه؟
پاسخ : کم کم بازدیدت میره بالا

این نظر توسط سارا در تاریخ 8 سال پیش و 15:10 دقیقه ارسال شده است

با درازو نشست موافقم! میگن ورزشیه که اکثر ماهیچه های بدنو تحت فشار میذاره، هرروزصبح صدتا میرم. خیلی موثره!
پاسخ : درسته عزیزمشکلک

این نظر توسط صادق در تاریخ 8 سال پیش و 19:30 دقیقه ارسال شده است

مچکرم به معلومات عمومی ما اضافه شد شکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنمشکلک


نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
درباره ما
سایت لبخند و تلخند از تابستان سال 1393 در زمینه مطالب عاشقانه و تفریحی شروع به کار کرد که به یاری خدا توانستیم در قلب شما جا بگیریم . امیدواریم این روند رو به رشد سالیان سال ادامه داشته باشد و بتوانیم میزبان خوبی برای قلب های مهربون شما باشیم .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1287
  • کل نظرات : 4902
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2844
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 66
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 971
  • بازدید ماه : 9,480
  • بازدید سال : 17,323
  • بازدید کلی : 6,023,686
  • کدهای اختصاصی
    اتاق آرزوها
    آرزو میکنم که

    فیلم های خارجی 2016
    تاپیک معرفی جدیدترین فیلم های ایرانی و خارجی سال 95|2016
    بخند
    بخند
    عکس نوشته های لاو ایز

    یعنی عاشق شدی
    مینیون ایرانی
    مینیون ایرانی